۱۵ پاسخ

نه مگه بیکاریم 🤣🤣

بعد بايد كى بديش؟
توبيمارستان؟ يا تو خونه هركى اومد ديدنش؟ يا مهمونى بايد گرفت؟

گیفت جوجه ی من😍

تصویر

من ک نمی‌گیرم

من خیلی دوست دارم بگیرم 🥺 ولی از طرفی می‌دونم که فامیلامون بعد از دو سه روز گمش میکنن...
موندم
از طرفی خیلی ناز و شیکه که گیفت بدی از طرفیم خب طرف گرفت واقعا چیکارش کنه بعد یه مدت ☹️ بین خریدن و نخریدن گیر کردمممم

من این مدلی میخام بدم😁

تصویر

خودت ایده ای نداری؟

من از این گرفتم

تصویر

من شمع پلکسی سفارش دادم توی تاپیکام هست
از ایتا سفارش دادم

من خودم درست میکنم ولی فعلا دست به کار نشدم

من خودم طراحي كردم فرستادم ساخت كلا خودم درست ميكنم

والا بخدا انقد گرونیه و همه چیز ده برابر شده همون میوه و شیرینی برا پذیرایی بگیریم لطف کردیم🤣🤣🤣🤣🤣🤣

من از اینا گرفتم

تصویر

من از این میخوام بگیرم

تصویر

به همین شکلات هم چسبوندیم

تصویر

سوال های مرتبط