۴ پاسخ

رفته رفته تحملش راحتتر میشه، یساعت اول سختتره

از شربته سعی کن گوشی برنداری چشماتو ببند و استراحت کن

منم همینطوری شدم بالا اوردم ازمایشم باطل شد

از همون شربته عزیزم کم کم حالت اوکی میشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری