امروز اومدم آزمایش گلوکز بدم دارم میمیرم چکار کنم🫩🤕

تصویر
۹ پاسخ

اگه حالت تهوع سرگیجه داری زیاد تکون نخور اگه کسی همراته بگو برات یه لیمو بخره بو کن خیلی تاثیرداره

تاپیکام ببین گلم🥰😍

چقد اسم پروفت قشنگه دونه برف❄️

من ك بهداشت گفت بعدتعطيلات برو

منم صبحی خوردم خیلی بدمزه نبود ولی تحملش برای معده سنگینه

فوقش بالااوردی دکترت ارمایش دومرحله ناشتا وبعد صبونه مینویسه خودتو اذیت نکن

چقدر سختش میکنین اینقدرم سخت نیست از کاه کوه میسازین یکم شیرینش حال آدمو بد می‌کنه اونم برا کسایی که از شیرینی زیاد متنفرن همین

من اومدم خونه محلولو خوردم دراز کشیدم حالمم خوبه فقط ی خورده بخاطر شیرینی زیادش سوزش سر دل گرفتم الان منتظرم ی ساعت تموم شه برم آزمایشگاه دوباره

چرا نارحتی؟

سوال های مرتبط

مامان liam❤️ مامان liam❤️ هفته سی‌وششم بارداری