خانوما میشه سونوی منو ببینین؟…طبیعیه که دیده نشده ؟

تصویر
۷ پاسخ

اره عزیزم دقیقا منم هفته پنجم رفتم فقط کیسه بارداری و جسم زرد دیده شد بعد هفته هشت که رفتم هم جنین بود هم رشدش خوب بود و هم قلبش ضربان داشت اصلا نگران نباش

داخل سونوگرافیت جنین و جفت و کیسه زرده دیده نشد
یا خیلی زود رفتی
یا بارداری پوچه عزیزم بارداری اول منم این مدلی بود
دو هفته دیگه برو سونوگرافی که هشت هفته کامل شده باشه
انشاالله ک تا اون زمان تشکیل میشه گلم

اره عزیزم هنوز زوده و خیلی کوچولوعه معلومه دیده نمیشه ۸ هفته برو

چرا انقد زود رفتی بزار ۸هفته ک شدی برو ک قلبش تشکیل شده باشه

۳ هفته دیگه برو

الان زوده

اره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان .....🙂❣️ مامان .....🙂❣️ هفته هشتم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری