اره عزیزم دقیقا منم هفته پنجم رفتم فقط کیسه بارداری و جسم زرد دیده شد بعد هفته هشت که رفتم هم جنین بود هم رشدش خوب بود و هم قلبش ضربان داشت اصلا نگران نباش
داخل سونوگرافیت جنین و جفت و کیسه زرده دیده نشد
یا خیلی زود رفتی
یا بارداری پوچه عزیزم بارداری اول منم این مدلی بود
دو هفته دیگه برو سونوگرافی که هشت هفته کامل شده باشه
انشاالله ک تا اون زمان تشکیل میشه گلم
اره عزیزم هنوز زوده و خیلی کوچولوعه معلومه دیده نمیشه ۸ هفته برو
چرا انقد زود رفتی بزار ۸هفته ک شدی برو ک قلبش تشکیل شده باشه
۳ هفته دیگه برو
الان زوده
اره عزیزم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.