۱۳ پاسخ

دختر منم 4 ماهگی 7900 بود وزنش بهداشت گفت چاقه انقد نگرانم کرد که بردم پیش دکترش یه کلمه هم نگفت چاقه گفت از ماه های بعد کمتر وزن میگیره و بیشتر می‌ره رو قدش دقیقا هم مینطوره 29 اردیبهشت دخترم میشه پنج ماهه دیروز وزن کردم 8300 شده یعنی بعد این ماهی 500 گرم می‌ره رو وزنش

چه ایرادی داره دل خودتو بد نکن وزن تولدش هم خوب بوده الانم خوب وزن گرفته واکسن میزنه بچه دندون در میاره وزن کم میکنه نگران نباش

من خودم سه ماهگی 8 کیلو بودم با وزن تولد 3600 اصلا هم مشکلی ندارم بیخود خودتو ناراحت نکن ب حرف کسی اگر دلت شور میزنه فقط با دکتر مشورت کن که در این زمینه سوادشو داره نه افراد دیگه گلم

نه پسر منم سه ماهگی ۸.۵ بود دکتر گف عالیه..بعضی بچه ها تا شیرخوارن تپلین بعدش راه میوفتن لاغر وعادی میشن.نگران نباش.

ماشالله، ولی حتما ببر دکتر. دکتر خوب هم ببر که نخوای بعدش یه دکتر دیگه هم نشون بدی. خیالت راحت تره

دکتر به پسر منم گفت یکم وزنش زیاده
راجع به من و پدرش پرسید و گفت سه ماهش بشه به احتمال زیاد استپ وزنی میکنه پس الان مشکلی نداره
بسته ب میزان وزن و ژن خانواده فک کنم دکتر نظر بده

شیرخشک همش قنده
مراقب باش زیاد نده خدایی نکرده قند کودکان میگیره

کمتر شیرش بده ساعت شیر دادن رو بیشتر کن اضافه وزنم خوب نیس

عزیزم ببر دکتر شاید تیروئید داره

به نظر من همین که دندون بخواد دربیاره لاغر میشه پس بزار قشنگ وزن بگیره

عزیزم نگران نباش ماشاالله تپلیه
شیرخودتو میدی؟؟

مشکل معده و روده پیدا میکنه خیلییییی زیاده خیلی ماشاالله

اره خیییلی زیاده

سوال های مرتبط