این خودش نشون دهنده مثبت بودنه
و اینک این مارک رو دیگ نزن
مدیکور بگیر
بستگی به غلظت ادرار داره
همین که دوتاش مثبت شده نشونه خوبیه
عزیزم منم یه بار از این بیبی چکا زدم همینجوری بود تو تاپیکام ببین
برو یه مدل دیگه هم بگیر امتحان
انشاالله که مثبته😍
با ادرار اول صبح زدی؟
چند روز تاخیری؟
از ناخنت عکس بزار
این بیبی چکا درست نیستن من ی بار مثبت مثبت نشون داد
منم تو همین وضعیتم ....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.