شیرخودتونو میدید یا شیر خشک؟

۷ پاسخ

هر دوتاش سختی و مزیت های خودشو داره من دخترمو شیر خشک دادم از دکتر بی معرفت گرفته تا بشری ادم فضول میگفتن تو مادر نیستی ک شیر خودتو نمیدی ولی خدا می‌دونه مجبور شدم و بچم نارس بود و نگرفت خلاصه جدا از حرفهای مفت دیگران ی سری مزیتا داره شیرخشک ی سری بدیا مثل اینکه همیشه در دسترس نیس همه مدل شیر خشکی ب بچه نمیسازه همیشه باید آب جوشیده سرد شده و شیر خشک تو کیفت باشه و...
خوبیشم اینه ک همه ویتامینی داره و بچه رو تپل می‌کنه نفخ ناشی از حبوبات و چیزای دیگه نمیاره بچه دل‌درد بشه و اینکه خودت هر مدل لباسی بخوای میتونی بپوشید
شیر مادرم خوبیش اینه ک همیشه در دسترسه طبیعیه شب نصفه شب نیاز ب آماده سازی نداره
ب نظرم بسپر ب خدا شیرتو گرفت بهتر خدارو چ دیدی شاید هر دو شیر و گرفت نگرفت هم مقاومت نکن در برابر شیر خشک اونم از نظر ویتامین چیزی از شیر مادر کم ندارد

اگ شیر داشته باشم شیر خودمو قطعا میدم

دوتاش

من میخوام دوتاش بدم

من اگه داشته باشم می‌خوام تا دوسالگی یا جایی که پسرم دیگه خودش شیر نخوره بهش شیر بدم خدا کنه شیر داشته باشم براش همه استریو اینه شیر نداشته باشم🥺🥺

من دوست دارم دوتاشو باهم بدم کنار شیر خودم شیر خشکم بخوره

شیر گاو بچم نزدیک دو سالشه اما اینو گفتم فقط شیر خودم

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد