۱ پاسخ

تو گهواره همش میبینم مامانایی که بچه ۲ تا ۳ سال دارن از لجبازی بچه هاشون همش دارن ناله میکنن
استرس دارم دختر منم اینجور بشه 😕

سوال های مرتبط

مامان پشمک مامان پشمک ۱۱ ماهگی