میگم نمیشد بارداری انقد سخت نبود😅حالت تهوع بیحالی خستگی…

۲ پاسخ

کاش میشد شیفتی بود با شوهرمون تقسیم میکردیم

نه نمیشه
حتما دختره

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری