۱۱ پاسخ

من نمیدونم که راه‌ های زیادی امتحان کردم یا ن،اما دخترم 40روزشه و گریه و نفخ و دلدردش منو خیلی اذیت میکنه،خیلی از قطره و شربت هارو دادم،ولی موقتی خوب میشه و دوباره شروع میکنه،فک منم باید دوره خودشو بگذرونه این کولیک،تازه دارم قطره کولیک پدیا میدم که خیلی تاثیر نذاشته

عزیزم دیگه مادر شدی باید صبرت بالا ببری
جاشو عوض کن قشنگ شکمش و سیر کن
شاید از کولیک نباشه هیچ

من شیش ماه دادم قبل شیر بده شکم خالی بعد نیم ساعت شیر بده

فقط این قطره جوابه با گرمیچر خارجی روزی سه بار ازین یک قطره چکان بده بعد دوتا قطره چکان گرمیچر خارجی بگیر از داروخانه این قطره ایفا کول از سیسمونی فروشی معتبر بخر

تصویر

همینه متاسفانه من تا2ماه هرشب اوضاعم همین بود
سعی کن وقتی بیداره بیشتر روشکم بخوابونیش اینجوری راحت ترهستن واینکه میتونی بغلش کنی راه بری اروم ترمیشه
ماسوارماشین میشدیم دورش میدادم خواب میرفت توگهواره بذارش امتحان کن اروغشو حتماااابگیر

همش بخاطر لبنیات هست که می خورید. مخصوصا شیر گاو. کلا ماست و پنیر و شیر و گوشت گاو حذف کنید تا ۱ هفته معلوم میشه

کلا همینه صبر وتحمل

دیشب دخترم گریه میکرد نمی‌خوابید ، شوهرم هم دندون درد داشت منم بچم بغل کردم نشستم گریه کردم ، دارو هم کولیف میدم و بی بی کر

مطمئنی از کولیک هست؟ شیر خودت و میدی؟

گریپ میکچر خارجی بگیر

پروکید من میدم خوب بود گرچه تموم نشد ولی بعد چهل سرما خورد و کولیکش تموم شد

سوال های مرتبط