۴ پاسخ

عزیزم بعد یکسالگی اولویت و وزن گیری با غذا هست اگه غذا میخوره خودت رو در گیر مقدار شیر نکن

کم کم زیاد میخوره برای من نان نخورد بیومیل خورد بعد اونم نخورد ببلاک خورد ی مدت بعد تروویتال خورد اسهال شد الان دوباره نان میخوره

عزیزم همینم خداروشکر چه شیرخشکی دادی؟

پسر منم همینقدر میخوره

سوال های مرتبط