عزیزم بعد یکسالگی اولویت و وزن گیری با غذا هست اگه غذا میخوره خودت رو در گیر مقدار شیر نکن
کم کم زیاد میخوره برای من نان نخورد بیومیل خورد بعد اونم نخورد ببلاک خورد ی مدت بعد تروویتال خورد اسهال شد الان دوباره نان میخوره
عزیزم همینم خداروشکر چه شیرخشکی دادی؟
پسر منم همینقدر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.