۲۲ پاسخ

منم نمیگیرم خوشم نمیاد از این عکسای چرت پرت😂😂😂😂قدیمیه بابا چیه هی هرماه عکس بادکنک و عدد بزاری همین ک میبری بیرون یا لباساشو عوض میکنیدیک عکس ساده میگیری خیلی هم قشنگه😍😍

من میگیرم هرماه ولی با چیزایی که تو خونه هست و کاملا ساده
یه ماه هویج دارم یه ماه گردو دارم یه ماه لوبیا دارم یه ماه با اسباب بازیاش عدد اون ماهو میچینم میگیرم تمام

والا منم نمیگیرم فقط یکسالگی میخوام ببرم اتلیه

منم واقعا همینطورم🫣

من فقط ماه اول گرفتم دیگه نگرفتم

تازه من جشن دندونی و عکس بارداری و جشن ختنه و نمیدونه جشن شب ده هم نگرفتم

میتونی بدی آتلیه آنلاین برات درست کنه
از بدو تولد تا الان از هر ماه یه عکس انتخاب کن تا برات ادیت کنه
هزینه خیلی کمی داره، من یکی میشناسم ۸۰ میکیره خواستی آیدی بدم بهت عزیزم

والا بخدا دوسه ماه اول گرفتم بعدش دیگه اصلا وووووقت نکردم بگیرم و حوصله هم ندارم خودتو سرزنش نکن

اوهوم مادر ۳ فرزند نه عکس ماهگرد گرفتم ازشون نه عکس بارداری از خودم😐

من هرماه میگیرم ولی همیشه با چیزایی ک تو خونه هست تاحالا چیزی نخریدم مثلا برم کیک بخرم یا بادکنک بخرم با میوه عددشو نوشتم با گل با لوبیا با مای بیبیاش

منم برای هیچکدوم از بچه هام نگرفتم

منم نمیگیرم اصلا حوصله تزیین وایچیزارو ندارم،،فقط هرماه ی کیک کوچولو وشمع میگیرم که یادگاری بمونه وبا ماههای قبل مقایسه کنم

منم نمی گیرم عزیزم

منم برا پسر قبلیم اینکارارو نکردم گفتم برا این یکی انجام بدم ۲ماهه جنسیتو بم دادن هنوز نتونستم برم کلیپ تعیین جنسیت بگیرم غصه نخور تنها نیستی گلم

منم ماه اول نگرفتم ، فقط بغلش کردم جلو آینه یه عکس ساده گرفتیم
بقیه ماه ها هم با یه کیک ساده برگزار کردم، کلا رو زمین نزاشتم تزئین کنم

منم نمیگیرم اصلاوقتشوندارم😂😂ول کن بابا

منم نمیگیرم

یه شمع یا ی بادکنک بگیر ازش عکس بگیر نیاز ب چیز خاصی نیست

منم نمیگیرم تنها نیستی عزیزم

من ۳ ماه اول شو نگرفتم

منم نمیگیرم بخدا نه جاشو دارم نه حوصله ش را

نه عزیزم منم نمیگیرم،ولی خب هر ماه یه دونه عکس ازش میگیرم بدون تزیینات بعنوان عکس ماهگرد ،اینجوری بهتره بنظرم

سوال های مرتبط