۳ پاسخ

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️باز هوا داره گرم میشه داریم میریم رو ویبره بدبخ شدیم
من سر همین زلزله لعنتی پریسال بچم سقط شد انقد ک بد ترسیدم پشت سر هم زلزله های شدید اومد محکم از جا پریدم فرار کنم انقد ک ترسیدم شکمم پیچ داد دو روز نشد خونریزی کردم🤦🏻‍♀️
خیلی زلزله ترسناکه هم اسمش هم خودش لعنت بهش😂

شهر پردیس نزدیک دوتا گسل که فعال شدن بخاطر اونه

سلام گلم
دیشب خییلیی وحشتنااک بود زلزله

سوال های مرتبط