۲ پاسخ

از داروخانه ژل مخصوص لثه بگیری بهتره فکر کنم …ولی در کل اگر یکسره بخواد استفاده بشه نه ژل خوبه نه پاراکید 🥲🥲

تو دوماهگی ک دندون درنمیارن
من شنیدم میگن با انگشت پاراکید ب لثه هاش برن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی