۸ پاسخ

چقد منو پسرمو گفتی

من شرایط شمارو نمیدونم فقط تجربه خودمو میگم‌مامان مهربون
بچه منم اهل گریه و بهانه و....بود
من یه بار تصمیم گرفتم همش باهاش بگم و بخندم و بوسش کنم و..مثل همبازی
اینکار و میکردم بهتر میشد.انگار اخلاق من روش تاثیر میذاشت دوستم نداشت

اولا همه غلط کردن ازش متنفرن بعدم اول شما براش وقت بذار باهاش بگو بخند قر نزن سرش خوب میشه الان تو این سن بهانه گیرن
بچه من امروز از خواب پریده با گریه و قهر چرا؟ چون بعد نیم ساعت ناز دادن میگه خواب دیده دختردایی گیره هاشو برده
منم واقعا عصبانی میشم بهش و دعواش میکنم گاهی ولی دقیقا میدونم وقتی با خوبی و آرومی باهاش رفتار کنم اونم آرومه

دختر منم همینطوره
من حتی تربیت درمانگر میبرمش
ولی متوجه شدم
ضعفش میزنه اینطوری می‌کنه
درست غذا نمیخوره
همش دنبال بهونه و گریه اس
یعنی رسما داریم دیونه میشیم
همش هم که نمیشه اشتها آور داد بهش
نمی‌دونم چه کنم

حتما چکاب ببر
تیرویید و خونش رو چک کن

تیرویید بالا و کمبود گلبول سفید باعث گریه دائمی بچه میشه

خب دلیلش اینه که غذا نمیخوره..بچه ها گرسنه باشن لج میارن گریه میکنن..پسر من یکم گرسنش میشه الکی یه چیزو بهونه میکنه گریه میکنه
غذاهایی که دوست داره براش درست کن ..

وا بچه ۴ سال چرا باید گریه کنه . دلیل داره . من وقتیایی که اعصابم خراب با بچم بد رفتاری میکنم اونم دوبرابر باهام اونطوری میکنه وقتایی که ارومم اونم ارومه .

علت داره
یه چکاپ ببر

سوال های مرتبط