من آنومالی هم تموم شد 🙈 ولی هنوز ن به خونواده شوهرم گفتم ن جشن گرفتم
انشاالله هفته بعد ک وارد شش ماه میشم میگم
انتی که احتماله ممکنه عوض شه قاعدتا باید ۱۴ هفته بری سونوی تعیین جنسیت جشن بگیری یا صبر کنی بعد آنومالی ۱۸ هفته ؛ بگیری
چون تو آنومالی قطعی میگن اصولا بعد آنومالی
بعد انومالی انتی احتمال میده صد در صد نیست که
من امرو میخوام بگیرم
جواب سلفریم اومده
پسر😍😍
بعد انومالی گرفتیم
بعداز آنومالی میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.