شما جشن تعیین جنسیتتون و بعد انتی گرفتین یا آنومالی؟

۷ پاسخ

من آنومالی هم تموم شد 🙈 ولی هنوز ن به خونواده شوهرم گفتم ن جشن گرفتم
انشاالله هفته بعد ک وارد شش ماه میشم میگم

انتی که احتماله ممکنه عوض شه قاعدتا باید ۱۴ هفته بری سونوی تعیین جنسیت جشن بگیری یا صبر کنی بعد آنومالی ۱۸ هفته ؛ بگیری

چون تو آنومالی قطعی میگن اصولا بعد آنومالی

بعد انومالی انتی احتمال میده صد در صد نیست که

من امرو میخوام بگیرم
جواب سلفریم اومده
پسر😍😍

بعد انومالی گرفتیم

بعداز آنومالی میگیرم

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری