من 4کیلو 730 سزارین شدم
قبلا ۴ کیلو سزارین اجباری بود مگر اینکه خود مادر میخواست،بعد یکی دو نفر ۴ونیم و ۵ کیلو طبیعی زایمان کردن،قانونشو برداشتن انگار.الان نمیدونم باز هست یا نه
ما داشتیم تو فامیلمون با وزن ۴/۵۰۰ طبیغی زاییدن. بیمارستان اجازه نداده سزارین
حتی با وزن ۵ کیلو هم داشتیم🫢😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.