خانما اگر وزن بچه ۴ کیلو باشه سزارین میکنن؟؟

۳ پاسخ

من 4کیلو 730 سزارین شدم

قبلا ۴ کیلو سزارین اجباری بود مگر اینکه خود مادر میخواست،بعد یکی دو نفر ۴ونیم و ۵ کیلو طبیعی زایمان کردن،قانونشو برداشتن انگار.الان نمیدونم باز هست یا نه

ما داشتیم تو فامیلمون با وزن ۴/۵۰۰ طبیغی زاییدن. بیمارستان اجازه نداده سزارین
حتی با وزن ۵ کیلو هم داشتیم🫢😑

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهفتم بارداری