وای نه چیه اونجوری من که میگم خدا کنه ۳ کیلو بیشتر نباشه بچه دنیا بیاد زود رشد میکنه اینجوری میدونی به چه سختی باید زایمان کنی البته اگر سزارین باشی خوبه ۴ کیلو
ولی من اصلا نمی تونم بپذیرم چون وزنش بالا باشه احتمال زایمان طبیعی شاید کم بشه و من اصلا دوست ندارم سزارین را 🫠
وای نه نوزاد ماکروزومی بخاطر دیابت مادره و اصلا خوب نیست
ازالان زوده ۷ماه به بعد بعد اگه طبیعی باشی چجوری میخوای زایمان کنی
آخه ۴ کیلو باشه چجوری میتونی طبیعی زایمان کنی؟
بستنیییی خیلی خوبه
کباب آبگوشت دلستر
پودر لیدی میل هم دکتر میده خوبه
طبیعی یا سزارین؟!🫠🫠🫠
من میخام۳کیلو باشه🙁الانم وزنش کمه یکم
کباب
بستنی
دلستر
سمنو
زیاد بخور ۲ ماه آخر
۴۱ هفته زایمان کنی ۴ کیلوعه قطعا🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.