۱۰ پاسخ

وای نه چیه اونجوری من که میگم خدا کنه ۳ کیلو بیشتر نباشه بچه دنیا بیاد زود رشد میکنه اینجوری میدونی به چه سختی باید زایمان کنی البته اگر سزارین باشی خوبه ۴ کیلو

ولی من اصلا نمی تونم بپذیرم چون وزنش بالا باشه احتمال زایمان طبیعی شاید کم بشه و من اصلا دوست ندارم سزارین را 🫠

وای نه نوزاد ماکروزومی بخاطر دیابت مادره و اصلا خوب نیست

ازالان زوده ۷ماه به بعد بعد اگه طبیعی باشی چجوری میخوای زایمان کنی

آخه ۴ کیلو باشه چجوری میتونی طبیعی زایمان کنی؟

بستنیییی خیلی خوبه
کباب آبگوشت دلستر
پودر لیدی میل هم دکتر میده خوبه

طبیعی یا سزارین؟!🫠🫠🫠

من میخام۳کیلو باشه🙁الانم وزنش کمه یکم

کباب
بستنی
دلستر
سمنو
زیاد بخور ۲ ماه آخر

۴۱ هفته زایمان کنی ۴ کیلوعه قطعا🫠

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوتا فرشته کوچولو مامان دوتا فرشته کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری