۶ پاسخ

عیبی ندارع منم امسال تولد نمی‌گیرم براش هزینه ها بالا اگر شد میبرمش آتلیه یا این که یه کاپ کیک و از این عدد بادکنکی ها بگیر خودت عکس بگیر تو فضا باز یا خانه منم براش نمی‌گیرم

به نظرم یک‌سالگی تولد اصلا بچه هیچ متوجه نمیشه پولش ببر آتلیه عکس بگیر انشالله دوسالگیش تولد بگیر

عزیزم یه کیک کوچولو بگیر ببر طبیعت خیلیم خکب مهم اینه دوتا عکس داشته باشه بنظر من البته

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

می فهمم
یه تولد کوچک عصرونه طور بگیر به نظرم با چندتا بادکنک تزئین کن و یه کیک کوچولو به مادر و خواهر خودت بگو بیان دور هم باشین

خیلی کوچیکن مفهمومی نمی‌دونم که از تولدشون بیشتر تو شلوغی اذیتم میشن خودتون خانوادگی ببرش پارک یا خانه بازی

سوال های مرتبط