۲۳ پاسخ

زودتر برو دکتر زنان دیگه

عزیزم ان شاالله خیره
ب فال نیک بگیر

عزیزم من میگم که باردار نیستی و کاذبه بتا هم بده متوجه میشس

بی بی چکت کم رنگ بود عزیزم کمتره شاید ۹ هفته ای

گریپ میکسچر چند سی سی و‌جند ساعت میدادید؟

من که میگم برو سونو دختر
دیگه ازمایش نده الکی😁

نگران نباش منم سرپسرم ۴ماهگی فهمیدم ولی چون مینور بود همسرم وخودمم کم خونی داشتم مشکوک ب تالاسمی ماژور بود از انتی گذاشته بود بجاش سلفری باید میدادم ک من امینوسنتز انجام دادم نگران ازمایش واینا نباش هزینه این دوتا ازمایش خیلی زیاده ولی چون ازمایش قبلارو ندادی این ۹۹درصد بهت میگن ک بچه سالمه یا ن

عزیزم منم باردارم و علائم شما رو دارم و لگد هم حس میکردم ولی زمانی که فهمیدم 2 هفته بودم
الانم 14 هفتمه خیلی فک نکنم ماهت بالا باشه احتمالا حس میکنی

برگام 🍃🍃🍃🍃
چقدر ریلکسسسس
یه ازمایشی سنویی چیزی برو خب

برو دکتر سونو باید بدی

الان من ۱۰روژ علائم پریودی ولی شدیدتر ازدوروز پیشم لگنم درد میکرد دیشب بی بی زدم مثبت شد شما دیگ برو سونو

هیچی بشین ت خونه تا وقتی ک میخایی بزایی برو بیمارستان

یاخداچندوقتته پریودنمیشی

برو دکتر سونو بده دیگ بتا و ازمایس نمیخاد که

حتما حتما سونو‌بده

دیگه مستقیم برو دکتر زنان تا برات سونو بنویسه هزینه الکی برای آزمایش بتا اینا نکن😄

پریود نمیشدی یعنی علائمی نداشتی

عزیزم شاید حامله نیستی اصن بتا دادی .

چطورتاالان نفهمیدی

اول ازمایش بده بدونی چن وقته بعد برو پیش دکتر برات سونو اینا بنویسه

برو دکتر سریع تا برات سونو بنویسه ببینی چند هفته ای
وای یعنی ۴ ماهه نفهمیدی؟

عه ، حتما یه سونو برو

زودتر برو دکتر‌ گلم توضیح بده حتما یه راهی هست

سوال های مرتبط