بله حتما بدید
من قبل بارداری مشکل تیرویید نداشتم عددش برای فرد غیر باردار نرمال بود ولی توی بارداری مشخص شد که باید قرص بخورم از ۸ هفته میخورم
چکاپه عزیزم بدی بهتره قطعا چون اگر خدایی نکرده تیرویید یا دیابت داشته باشس کنترل میشه از الان که بعدها به مشکل شدیدتر برخورد نکنیم
چرا ندی؟ انجام بده منم هفته ۸ انحام دادم مثلا قندناشتام لب مرز بود قند بعد از خوردن گلوکز ۱۴۰ بود یه کم بالا بود پرهیز کردم اومد پایین تر درصورتی که قبل بارداری اصلا قندم بالا نبود
باید بدی چون معلوم میشه چه چیزهایی تو بدنت کمه و طبق اون بهت قرص اینا میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.