امروز سونو رشد دارم‌میشه دعا کنین همه چی نی نی خوب باشه 🥲

۹ پاسخ

ایشالله همه چی اوکیه نگران نباش عزیزم

انشالا که خوبه

انشاالله عالیه

ایشلاااااااااا برات صلوات فرستادم

انشاالله همه چی عالیه پر قدرت برو عزیزم

انشالله همه چی خوبه عزیزم

انشاالله همچی اوکی

ان شالله همه چی نرماله عزیزم❤

انشالله که همه چی خوب باشه دکتر من گفت32هفته بده

سوال های مرتبط