من۱۳۵۰ میخرم با هزینه پست
عزیزم چکارکردی قرص خریدی؟من امروز دوستم رو دیدم خیلی لاغرشده بود تو دوهفته گفت الفا اصل خریدم رنگ کپسول زرشکی فقط اون اصله گفت نارنجی وقرمز تقلبی ان .گفتم بگم خاستی الفا بخری حتما دقت کنی اگه خاستی عکس کپسول روبزارم برات
من ۷۵۰ قبل جنگ گرفتم
من الان ۴۹ کیلوام حس میکنم چاقم دو دلم قرص بخرم نمیدونم جواب میده یانه چون اصافه وزن ندارم دیگه
هرکدوم مناسب تره بگیر چون فرق ندارن .ولی گلوریا ازالفا بهتره بازم رو بدن هرکس یجور جواب میده من باالفا کم نکردم ولی گلوریا خوردم خوب بود
از ۹۰۰ تومن هست به بالاهرکس هرقیمت میخاد میده همه ام یکی ان الکی میگن مال ما اصله وفلان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.