۴ پاسخ

خودت ب خودت رحم کن هم خونه تمیز میشه هم وسایل جمع میشه هم بچه ت بزرگ میشه نیاز ب این همه بدو بدو نیست

همدردیم منم صبح زود بیدار میشم دیر وقت میخوابم از بس سرپا هستم افسردگی میگیرم

بگردم من💕

حالا نیاز نیست هر روز عصرونه درست کنی.
یه روز خب عصر میوه بده بهش.
یا زیادتر درست کن فردا هم بخوره مث پنکیک و اینا کیک خونگی و .... نمیدونم خودت میدونی کمی با خودت استراحت بده

سوال های مرتبط