خودت ب خودت رحم کن هم خونه تمیز میشه هم وسایل جمع میشه هم بچه ت بزرگ میشه نیاز ب این همه بدو بدو نیست
همدردیم منم صبح زود بیدار میشم دیر وقت میخوابم از بس سرپا هستم افسردگی میگیرم
بگردم من💕
حالا نیاز نیست هر روز عصرونه درست کنی.
یه روز خب عصر میوه بده بهش.
یا زیادتر درست کن فردا هم بخوره مث پنکیک و اینا کیک خونگی و .... نمیدونم خودت میدونی کمی با خودت استراحت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.