عزیزم اگر داخل لبش و سقف دهنشم هست برفکه ولی اگر فقط رو زبونشه بخاطر شیره
من که هر چقد نیستاتین میزنم فایده نداره
زیون دختر منم اینجوری ولی دکتر میگ برفک نیس شیره
ببر دکتر
منم دقیقا همین بچه شما بود پسرم زد نیستاتین گرفتم 1سی سی 6ساعته ریختم روش دوبار زدم خب شد
نیاستین بزن
قطر برو بگیر بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.