چکار کنم🥺🥺

#برفک

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم اگر داخل لبش و سقف دهنشم هست برفکه ولی اگر فقط رو زبونشه بخاطر شیره

من که هر چقد نیستاتین میزنم فایده نداره

زیون دختر منم اینجوری ولی دکتر میگ برفک نیس شیره

ببر دکتر

منم دقیقا همین بچه شما بود پسرم زد نیستاتین گرفتم 1سی سی 6ساعته ریختم روش دوبار زدم خب شد

نیاستین بزن

قطر برو بگیر بزن

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی