اخ هانیه چیشده عزیزم ؟
الان خوبه حالش
الهی بگردم انشالله بهتر بشه غصه نخور
انشاالاه هرچی زودترپسرگلت خوب خوب بشه عزیزم 🤲🤲🤲🤲
عزیزدلم🥺
بهتره؟
بگردمممم
چقد بچه ها گناه دارن وقتی بستری میشن
ای بابا هانیه چیکار شده ؟؟ برا برفک بستری میکنن مگه؟ کاش بستری نمیکردی ببر مشهد حداقل
عزیزدلم چطوری برفک زده ؟
نمیشد قطره بدی نبریش بستری شه؟
چرا بخاطر برفک🥲🥲🥲دختر منم رو لبش یکم داره هی پاک میکنم هی باز میاد قطره هم میریزم
چیشده بیشتر توضیح بده نگران شدیم
چی شچد مگه برفک چی داره
چه جوری باید بفهمیم برفک داره
چشه خب🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.