طبیعی میاری
میگن با آمپول فشار دردات چند برابر میشه منم سر پسرم آمپول زدن خیلی درد کشیدم و چند ساعت اصلنم روند زایمان رو سریع نمیکنه 😑حس میکنم قبلش کمتر بود دردم
بدون اون خیلی بهتره!
اول اینکه با ماما هماهنگ باش و دردتو خونه بکش زود نرو بیمارستان چون بدون درد بری میزنن امپولو..وقتی بدن خودت کم کم درد میگیره همزمان هورمون برای اروم شدنش ترشح میشه و بالانس میکنه خودشو
ولی وقتی یهو امپول میزنن بدن امادگی نداره و خیلی اذیت کنندس
با آمپول فشار خیلی دردات بیشتره🥲
امپول فشار باعث شد بچه تو شکمم مدفوع کنه
اصلا امپول بت نمیزنن تا ضروری نباشه
ولی به نظرم آمپول فشار خوبه روند زایمان سریع تر میکنه
اول آخرش آمپول فشار میزند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.