واقعا چرا نمیگذرع انگار ۲ ساله باردارم هوففف🥺

۹ پاسخ

واقعاااااا یکی از دلایلی ک‌میخوام سزارین کنم همینه ک دیگه خسته شدم 😭😭😂😂😂

من قبل حاملگی خودمو یادم نیست دیگه😂

هی ۵ روز مونده نمیگذره دیگه دارم ثانیه شماری میکنم 🙁😐

منم همینطور ، خیلی کلافه شدم 🥴

دقیقا دیگ رد دادم🚶‍♀️💔

الهیییی 🥲😂

از ۳۰ هفته شرایط خیلی سخت تر میشه؟؟ من از ۳۲ هفتگی به بعد میترسم

واقعا منم خسته شدم خیلی داره طولانی میشه 😑😵‍💫

مممممننننننن🤦🤦🤦

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۹ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برف❄️🌱 مامان دونه برف❄️🌱 روزهای ابتدایی تولد