از همین روزا هم میشه لذت برد عجله نکن بعدا دلت تنگ میشه
میگذره بابا ....
منم خيلي خسته شدم
اين روزا هر روزش ب اندازه يك سال ميگذره
ديگه ي جاهايي از بدنم شروع ب درد گرفتن كرده ك نميدونستم وجود داشته اصلا😂
خوش به حالت که هشت ماه مثل برق گذشته برات.من از روز موعد پریودی استراحت مطلقم تا الان.انگار سه ساله حامله ام. روزها تموم نمیشه.تازه ۶ ماهم گذشته رفتم تو ماه هفتم
عزیزم شما تازه ۳۵ هفته ای چرا انقد عجله داری ،اگه طبیعی باشی حالا تا دو سه هفته وقت داری تا زایمان،اگرم سزارین باشی یکی دو هفته وقت داری،،بچه زود بدنیا بیاد میره دستگاه ،انشاالله بموقع بدنیا بیاد نینیت
دو هفته سرتو گرم کن
چه خبره مگه ۳۵ هفته نیستی؟الان دنیا بیاد خدایی نکرده میره دستگاه
وقت داري هنوز
ای کاش منم. زودتر هم هفته شما شم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.