۱۹ پاسخ

۶یا۷ تایی دارم

@food_babyy
🌱🌱کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر .💗💗💗.

من‌ ۷ تا پارسال از ترکیه خریدم ۵ تام از قبل داشتم که چندتاشو دادم مامانم پارچه ایم ۳تا دارم

۸ تا لی ۵ تا پارچه ای

۶ تا شلوار لی دارم دوتا پارچه ایی بک با چهارتا شلوار راسته پارچه ایی برای زیر شومیز اینا

۰ تا
فقط شلوار حاملگیم لی بود

شلوار جین چهار تا دارم

۷تا شلوار جین از هر مدلش ورنگش یدونه دارم.۱۰تا هم پارچه ای با رنگ ومدل متفاوت

دوتا.

۵ تا جین بقیه ۱ دونه پارپه ای ۲ تا لنین

یه دونه . از جین خوشم نمیاد

من فقط جوراب شلواری میپوشم باپیراهن😁
ولی برای دورهمی ومهمونی یه شلوار لی دارم دوتاپارچه ای

من حدود ۱۰ تا چون شلوار دیگه ای نمیتونم بپوشم
وقتی رنگای جدید میاد زود میخرم بخاطر همین اکثرشون نو و تمیزن

۳ تا

دوتا لی بقیه پارچه ای

من ۶ تا فقط ی رنگ‌فقط مدلا متفاوت هست😐

😂😂😂😂فک کنم ۴ تا

ده یازده تا ک گیر دادم ب یکی و فقط اونو میپوشم😂

۲تا . برا چی ؟

سوال های مرتبط

مامان نونو کامران 🤰 مامان نونو کامران 🤰 ۱ سالگی