۶یا۷ تایی دارم
@food_babyy
🌱🌱کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر .💗💗💗.
من ۷ تا پارسال از ترکیه خریدم ۵ تام از قبل داشتم که چندتاشو دادم مامانم پارچه ایم ۳تا دارم
۸ تا لی ۵ تا پارچه ای
۶ تا شلوار لی دارم دوتا پارچه ایی بک با چهارتا شلوار راسته پارچه ایی برای زیر شومیز اینا
۰ تا
فقط شلوار حاملگیم لی بود
شلوار جین چهار تا دارم
۷تا شلوار جین از هر مدلش ورنگش یدونه دارم.۱۰تا هم پارچه ای با رنگ ومدل متفاوت
دوتا.
۵ تا جین بقیه ۱ دونه پارپه ای ۲ تا لنین
یه دونه . از جین خوشم نمیاد
من فقط جوراب شلواری میپوشم باپیراهن😁
ولی برای دورهمی ومهمونی یه شلوار لی دارم دوتاپارچه ای
من حدود ۱۰ تا چون شلوار دیگه ای نمیتونم بپوشم
وقتی رنگای جدید میاد زود میخرم بخاطر همین اکثرشون نو و تمیزن
۳ تا
دوتا لی بقیه پارچه ای
من ۶ تا فقط ی رنگفقط مدلا متفاوت هست😐
😂😂😂😂فک کنم ۴ تا
ده یازده تا ک گیر دادم ب یکی و فقط اونو میپوشم😂
۲تا . برا چی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.