عزیزم شیاف ۱۲۵
بعد ایبوپروفن هم عالبه ولی براساس وزنش باید بدی که یا از داروخونه بپرس یا دکتر
ختمی یا همون گل پنیرک خیس کن با اب ولرم و یکم سرکه سفیذ قاطی کن با همون پاشویه بده بچه رو
اوووه عزیزم از دیروزه
خیلی مراقبش باش وقتی ۲۴ ساعته پایین نمیاد خب ببرش دکتر
پاراکید دادی. ؟ پاشویه کردی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.