۲ پاسخ

عزیزم شیاف ۱۲۵
بعد ایبوپروفن هم عالبه ولی براساس وزنش باید بدی که یا از داروخونه بپرس یا دکتر
ختمی یا همون گل پنیرک خیس کن با اب ولرم و یکم سرکه سفیذ قاطی کن با همون پاشویه بده بچه رو

اوووه عزیزم از دیروزه
خیلی مراقبش باش وقتی ۲۴ ساعته پایین نمیاد خب ببرش دکتر
پاراکید دادی. ؟ پاشویه کردی؟؟

سوال های مرتبط