اینجاها تیر میکشه طبیعیه؟

تصویر
۶ پاسخ

اره عزیزم بخاطر کشیده شدن رباط های رحمهه داره رشد می‌کنه من هنوزم درد دارم گاهی اوقات

والا من بی بی چکام هاله میده همونجا سمت چپ تیر میکشه میزنه ب پام از علائم بارداریه ؟

منم همین امروز از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه

این دردا تو حاملگی طبیعیه من هفته ای یه قسمت از بدنم درد میکنه😅😅کلا زن حامله میگن همیشه یه جاییش درد میکنه

طبیعیه منم اینجاهام همیشه درد داشت تا حدودا دو سه هفته

من بع دکتر گفتم گف طبیعی باز به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه من🥹🫂 مامان معجزه من🥹🫂 ۶ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هلما مامان هلما هفته نوزدهم بارداری
مامان نوراخانوم مامان نوراخانوم هفته یازدهم بارداری