اره عزیزم بخاطر کشیده شدن رباط های رحمهه داره رشد میکنه من هنوزم درد دارم گاهی اوقات
والا من بی بی چکام هاله میده همونجا سمت چپ تیر میکشه میزنه ب پام از علائم بارداریه ؟
منم همین امروز از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه
این دردا تو حاملگی طبیعیه من هفته ای یه قسمت از بدنم درد میکنه😅😅کلا زن حامله میگن همیشه یه جاییش درد میکنه
طبیعیه منم اینجاهام همیشه درد داشت تا حدودا دو سه هفته
من بع دکتر گفتم گف طبیعی باز به دکترت بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.