سلام خواهرا ۳۰هفته و دو روز ۱۴۵۰وزن خوبه یا کمه؟

۳ پاسخ

خیلی کمهمن32هفته 2کیلو بود

منم فکر میکنم کم باشه بهتره با دکترتون مشورت کنین تا وقت هست بهتون دارو بدن که انشاالله جبران بشه کمبود وزنش

کمه …

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گندم و علیراد🥹 مامان گندم و علیراد🥹 ۱۱ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 روزهای ابتدایی تولد