رفتی کدوم سونوگرافی؟
میوه کره بادوم زمینی حلیم ابگوشت مرغ ماهی کباب کوبیده اینا همه ب بچه وزن میده
حتی منو مسخره کرد دکتر که وایه خودت یه چیز دیگه پیدا کن نگران بشی دکترمم والا دکتر خوبییه موندم منم
عزیزم زیادم کم نیست من۳۲هفته بودم ۱۸۰۰بود ۳۶هفته ۳کیلو شده
دقیقا مال منم اینقدر بود نمیدونم دکتر چرا گفت خوبه تاکیدا پرسیدم کم نیست گفت نه قرار نیست همه نینی ها تپل بشن
دلستر ملستر رو ول کن پروتئین زیاد مصرف کن گوشت مرغ ماهی حتی خالی کباب کن بخور ماست یونانی شیر مخصوصا آجیل اینارو زیاد بخور
عزیزم چرا میگه نمیخواد مصرف کنی ؟
بچه صدک چند هستش؟
العان وزنش اوکی هست یعنی؟
آجیل.بستنی.دلستر.سیب زمینی اینارو بخور ایشالله وزنش اوک میشه
منم۲۹هفته و۳روز یه کیلو ۱۰۰بود
نمیدونم چیکار کنیم🥹🥺
خدا کمکمون کنه
کیک خامه ای دلستر کباب بستنی پسته بادوم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.