دکتر نامه داد شنبه سرکلاژ بشم
چه توصیه هایی دارید؟چه جوریه؟

۹ پاسخ

طول سرویکس چنده ؟؟
من دیروز عمل شدم

ببین با بیهوشی سبک اگه ناشتا باشی انجام می‌دن فقط نمیدونم دکتر بهت گفته یا نه دکتر من گفته بود از ۱۲شب به بعد حتی آب هم نخور و اینکه نذار یبوست بشی چون بعدش اذیت کننده است بعد عمل هم من خیلی درد نداشتم بیشتر سوزش بود که گفتن عادیه یک هفته تا ده روز هم ممکنه لک بینی و ترشح داشته باشی نگران نباش منم خیلی میترسیدم ولی اونقدر غووول نیست

ن درد ن کار خاصی باید بکنی فقط دشوی فرنگی استفاده کن شباف بزن هیچ مشکل نداره

چیز خاصی نیست بعدش باید استراحت کنی اگه آاس آ میخوری قبل از عمل قطع کن بعد از اینکه لکه بینیت تموم شد بخور همرات لباس زیر نوار بهداشتی دامنم ببر موقع ترخیص بپوشی دیگه همینا بعد از عملم سوپ بخور مایعات بخور عزیزم ایشا الله بسلامتی عمل کنی

در کل منم میترسیدم ولی چیز خاصی نیست توکلت ب خدا باشه

ادامس نعنایی ببر بعد از اتاق عمل اومدی بخور واسه بیهوشی خوبه و ی چای نبات بخور بچه شروع ب حرکت میکنه

نوار بهداشتی داشتع باش واسه ترشحات

اب سرد ب خودت نگیر بعد سرکلاژ .دو هفته ده روز تا میتونی استراحت کن .گردو پرتقال مرکبات نخور

درد ک نداره . بعدش چند روز ترشح اب خون داری طبیعیه .شب از ۱۱ شب چیزی نخور ک بعدش راحت باشی.

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها🩷💙🩷 مامان سه قلوها🩷💙🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری