مامانا
شنبه میخوام برم سرکلاژ
توصیه ای چیزی؟

۵ پاسخ

یعنی بارداری چند قلویی حتما باید سرکلاژ بشه؟!😢منم سه قلو دارم تازه ۷هفته و ۱ روزمه

منم تقریبا یک ماه و نیمه سرکلاژ شدم با طول ۲۰ دهانه باز یک ماه مطلق بودم بعدش یکم کارای خودمو کردم رفتم سونو هم طولم بیشتر شد هم دهانم بسته شد اگه رعایت کنی همه چی ایشالا خوب پیش میره عملشم خیلی راحته. اصلا نگران نباش

اگه بیحس شدی به هیچ وجه موقع عمل سرتو اینو. اونور نکن من حالت گیجی داشتم وقتی داشت سرکلاژم‌میکرد هی سرمو اینور اونور میکردم سردرد گرفتم .بعد عملم سرتو بالا نیاز زیاد حرف نزد سرتو زیاد نچرخونه تا پنج شش ساعت من اینکاراروکردم یهو ی سردرد شدید میاد سراغم .بیهوشم شدی همینطور فرقی نمیکنه

منم سه روزه سرکلاژ کردم
نگران نباش چیز سختی نیست
یکم لکه بینی و کمردرد دارم‌مسکن داده تا یه هفته گفت طبیعیه
حدود ۱۰ روز دو هفته بهم گفت استراحت مطلق بعدش استراحت نسبی

عمل ساده اییه یا بی حس میکنن یا هم بی هوش ۵ دیقه بیشتر طول نمیکشه همون روزم مرخص میکنن ی هفته هم باید کامل استراحت مطلق باشی اصلا تکون نخوری فقط برای سرویس بلند شی ب بعدشم باید استراحت کامل باشی من بی احتیاطی کردم بعد عملم دهانه رحمم بعد سه هفته سرکلاژ شل شده الان کاملا استراحتم تکون نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری💙 مامان بلوبری💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری