مامانا رفلاکس بچه ها تا چندماهگی ادامه‌دار هست؟

۳ پاسخ

تا ۶ ماه

تا ۱سال فقط راه چارش اینه هر نیم ساعت کم کن شیر بدی یهو زیاد نخوره موقع شیر سر بالا باشه حالت نشسته ۴۵درجه بچه حتما اروغ بزنه ۲،۳بار یکی برای رفلاکسی ها کمه

فک کنم سه ماهگی

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۴ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۵ ماهگی