۵ پاسخ

بچه من از نوزادی تاالان ک ماشالله نه سالش شده هنوز از هفت صبح بیشتر نخابیده😬😁

بینش بارها بیدار میشخ برا شیر یکسال ب بعد ممکنه بخابن یسر تا صب اونم ی وعده شیر رو میخوان

تا ۲ ماهگی اوکی میشه

🤣هنوز اولته ولی بچه با بچه فرق می‌کنه انشاالله مال تو شبا بخوابه

من از ي ماهگي اوكي شد خوابش

سوال های مرتبط