بچه من از نوزادی تاالان ک ماشالله نه سالش شده هنوز از هفت صبح بیشتر نخابیده😬😁
بینش بارها بیدار میشخ برا شیر یکسال ب بعد ممکنه بخابن یسر تا صب اونم ی وعده شیر رو میخوان
تا ۲ ماهگی اوکی میشه
🤣هنوز اولته ولی بچه با بچه فرق میکنه انشاالله مال تو شبا بخوابه
من از ي ماهگي اوكي شد خوابش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.