بگو ببخشید از شما نپرسیدیم
فقط بذاری زر بزنن مردم بزن تو دهنشون
ولشون کن بابا منم اوایل مرداد زایمان میکنم ..نه که الان خونه ها کولر ندارن قراره بمیریم از گرما..جالبه آخرین فردی که بهم گفت وااای چطوری میخوای تو گرما زایمان کنی خودشم حامله س و دو هفته بعد من زایمان میکنه
سلام گلم قصد ای وی اف تعیین جنسیت دارم میشه راهنماییم کنید ؟پروسش چقد طول میکشه ؟قبل تخمک کشی و بعدش باید امپول زد؟یه توضیح کلی میدی خدا خیرت بده
بگو باشه فریزر میکنم تو شکمم که سرما اومد اونجا زایمان کنم
حالا صبر کن بذار به دنیا بیاد همه مادرن جز خودت همه نظر دارن 😵💫
خوشت میاد بزار بگن
توی آذر هم باشه میگن وایییییی اوج سرما
ای کاش ملت یاد بگیرن تو مسئله ای ک بهشون ربطی نداره دخالت نکنن.اخه من تابستون زایمان کنم چیزی از تو کم میشه مگ!!!! ااااای خدااااا🤦🏻♀️
منم بچم تو تیره
وا بگو بهشون چه ربطی داره
مهم اینه بسلامتی ادم بچشو بغل بگیره
زمستون و تابستون نداره که
تیرماه شیراز کجا و تیر ماه اهواز دمای ۶۰ به بالا کجا منم تیرماهم
بهشون بگو ببخشید ک دست خودم نیست تو تایمی ک دلم بخواد بیاد.
اما گرما بهتر از سرما هست حداقل بچه زودی سرما نمیخوره حالا برای خودت یکمی سخته گرما بارداری
عزیزم این مردم همیشه ح میزنن
زمستونم بود میگفتن وای سرما
باز گرما حداقل خودمون اذیت میشیم
یعنی چی تو گرما الان دیگه همه جا کولرو تجهیزات خنک کننده داریم تو چادر وسط کویر زندگی نمیکنیم که گرما و سرما اذیتمون کنه ! الان تو هر فصلی دمای خونه های یکیه چه چیزایی میگنا😆😆
گرما مادر خیلی اذیت میشه
من جون به سرم😅همش گر میگیرم
سرما برای مادر راحت تره
تو گرما خودت اذیت میشی ولی تو سرما بدتره
همون گرما خوبه باز به نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.