اره پسر منم پیش خاله هاش ساکته دست من که میرسه غرغر میکنه .خواهرام میگن تو بلد نیستی نگهش داری😅
بچه بین حودش و مادر تفاوتی قائل نمیشه یعنی فک می کنه ما و اونا یگی هستیم
ضمن اینکه گاهی هورمون استرس مادر بالا میره و به بچه منتقل میشه اگه دقت کنی بچه پیش پدر خو
ش اخلاق تره چون هورمون اسنرس آقایون کمتره
بچه ۶ماهه همه زندگیش مادرشه چطور میگی دوست نداره عزیزم این دیگه از اون حرفا بودا
چون تو بوی شیر میدی میدونه مادرشی شنیدی میگی بوی مامانشو بلده
بخاطر همین احساساتشو پیشت بروز میده
بخاطر همین میگن بچها پیش پدر ارومترن چون بوی شیر ندارن
بچه ها پیش مامانشون راحت ترن احساسات خودظونو نشون میدن ولی پیش بقیه آرومن تا تشویق بشن،قایم میکنن حسشون رو ،مثل ما آدم بزرگا
دختر منم گاهی اینجوریه
دیشب اذیتم کرد ولی بغل بقیه آروم بود گریپ میکسچر دادم خوابید دل درد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.