دختر منم😣😣یه سینی میخام بشورم ۶ بار باید برم پستونک بدم جغجغه بدم باز دوباره🫤🫤🫤🫴
دندون نیست؟
چک کن لثه هاشو
شیما ،ببرش حموم یکم سبک شه
بیاد بخوابه
تو تنها نیستی
انگار فصل غر زدن نی نی هاس 🫠🥴🥴😮💨
پسرمنم همینه همش بغلمه کمردردگرفتم دیگه
بچه منم دیروز اینطوری بود
ومن که امروز مادرشوهرم واسم قرمه سبزی پخته بود قراربود من فقط برنج بپزم که اونم نزاشت مجبورشدم زنگ زدم مامانم برنج بپزه واسمون🥴🥲
کلا بعضی روزا از ماه همه ی نینیا همینجورن
تخم مرغ براش بشکن
شاید بخاطر دندون هست
ژل لثه باریج بگیر براش بزن رو لثه هاش
وای شیما تاپیک هات برای من نمیاد خونه رو چیکار کردین خریدن؟؟؟؟؟
شاید داره دندون در میاره
لثه هاشو دست بکش
شیما فقط بابت دندونشه
فقط باید حوصله کنی...
دختر من اینجوری بود بردم دکتر گلوش قرمز بودگفت داره سرمامیخوره
شاید بخاطره دندونه.دختره منم همش نق میزنه و گریه میکنه.لثه هاشو که میخارونم آروم میشه
شاید بخاطر دندونه
به خاطر دندون نیست؟
دختر منم اون موقع ها اینجوری شده بود حدودا یه هفته اینا فقط گریه میکرد ولی بعدش درست شد خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.