۵ پاسخ

من ک قطره ندادم دستگاه گرفتیم بعدش ازمایش دادیم خوب شد

واسه من ک‌۸ بود هیچی نداد گفت شیرتو بخوره خوب میشه

چند بود زردیش؟چه قطره ای میدین؟

مال من ده و نیم بود خودم مراعات کردم چیزای گرم نخوردم خوب شد البته اگه شیر خودتو میدی عرق کاسنی بخور

بمن دکتر گفت تا۲۴ساعت بعد جواب آزمایش قطره رو بدیم بعد قطع کنیم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی