۸ پاسخ

عزیزم تلویزیون و هر صفحه نمایشی تا زیر دوسال ممنوع .جدا از اسیب هایی مثل دیر حرف زدن بیش فعالی عدم تمرکز بدغذایی اسیب چشمی و..... توی یسری موارد اسیب جدی میزنه .
دیگه خودتون میدونید.

تجربه من آوا زیاد تلوزیون میدید سه سالگی تازه جمله گفت. حالا خودتون میدونید دیگه

با عرض معذرت خانمایی که میگن تلویزیون اشکال نداره ما خودمون اینطور بزرگ شدیم یا فلانی دید طوریش نشد اصلا نمیدونم چی بگم ولش کن.

والا دختر خواهر من از همون۲,۳ماهگی مبذاشتش ۱۰ماهگی هم حرف زد

دختر منم همش چشمم به تلوزیونه خونمون کوچیکه هر سمتی میزارم میچرخه میبینه

عزیزم نزار نگاه کنه.
چون مغز بچه قدرت پردازش تصاویر متحرک رو نداره بعدها دچار مشکل ممکنه بشه خدایی نکرده

بزار نگاه كنه

ضرر که داره اما پسر منم خیلی دوست دارع

سوال های مرتبط