ببین آسپرین یه مقدار فشار خونتو کمتر میکنه اگه فشارت کم بوده حدود یک الی دو واحد کم میکنه رو من که همچین اثری گذاشته و این هفته ها دکترم میگفت افت فشار طبیعیه من خودم فشارم ۱۳ونیم رو 9 میشد تو مطب ..بعد مصرف آسپرین الان ۱۱ونیم ۶ونیم میشه معمولا ..
بر منم اینجوری نیست
نه عزیزم
نه برای من اونجوری نیست
شماهم شبی یدونه میخورین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.