خانوما خوردن اسپرین ربطی ب سنگین شدن سر نداره؟؟

۵ پاسخ

ببین آسپرین یه مقدار فشار خونتو کمتر میکنه اگه فشارت کم بوده حدود یک الی دو واحد کم میکنه رو من که همچین اثری گذاشته و این هفته ها دکترم میگفت افت فشار طبیعیه من خودم فشارم ۱۳ونیم رو 9 میشد تو مطب ..بعد مصرف آسپرین الان ۱۱ونیم ۶ونیم میشه معمولا ..

بر منم اینجوری نیست

نه عزیزم

نه برای من اونجوری نیست

شماهم شبی یدونه میخورین؟

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد