سلام دوستان کسی میدونه چرا بچه اینقدر تو شکم خودشو سفت میکنه؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

منم امروز بچه همش تو پهلوم خودشو سفت میکنه

احتمالا انقباض رحمه.تواین هفتها طبیعیه رحم خودشواماده زایمان میکنه

انقباض حتما به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری