اسم قرص س.ق.ط چیه ازکجا باید پیدا کرد

۲۰ پاسخ

عزیزم یادمه نگران بودی ک نکنه با یک تخمدان دیگه باردار نشی
یادمه حرفای اطرافیانت و دکترا اذیتت میکرد میگفتی بهت تیکه میندازن
عشقم تصمیم نهایی باخودته ولی میخوام بهت بگم حالا ک خدا بهت هدیشو تقدیم کرده قدران باش و شاکر
خودت میگی دوسال دیگه میخوای برای بچه بعدی اقدام کنی وقتی بچه میخوای این کارو نکن 🥲

چرا میخوای این کارو کنی
منم این اتفاق واسم افتاد چندروز اول حالم بدبود توشوک بودم
الان جونم به جونش بستس خدا داده
خیلیا خونه میفروشن ماشین خرج میکنن نمیشه خدا نمیده قدرشو بدون خدا داده

فاطمه نکن خواهر نکن

من اشنا دارم خاستی شماره میدم بگیر ازش سایتوتک اسمش اخرین بار ۵ گفت

منو تو بچه اولمون باهم باردار شدیم و کلی ذوق داشتیم 🥲
الان تو ازمن جلوتر زدی نامرد
ولی نگران نباش منم زودی بهت میپیوندم باهم دومیو بیاریم . نگران سختیاشم نباش

عزیزم ما تو شرایط تو نیستیم که درک کنی

فقط اینو میدونم بعد از سقط اوضاع روحی زن داغون تر از قبل میشه

فکر نکن با انداختنش آروم میشی.
اگه واقعا نیت بچه دار شدن داری بعدا،پس بزار بمونه و توکل کن به خدا.بازم هر جور خودت میدونی عزیزم.ما جای تو و تو موقعیت تو نیستیم خواهر. ان شاالله که هر چی خیر و صلاحته همون بشه برات

مبارکه عزیزم 😍
منم ۲ سالش شد یکی دیگه میخوام🥲

عزیزم اول به دکترت بگو ببین اون چی میگه میتوتی دوباره عمل بشی یا نه و اینکه اگه سقط کنی چی بعدا میتونی دوباره باردار بشی بعد بشین یه تصمیم درست بگیر. انشالله خدا کمکت کنه منم الان ۷ ماهه باردارم🫠

فلطمه جون حق میدم ناراحتی عصبانی غصت کرفته طبیعیه مممته از لحاظ روحیو جسمی تو بازداری اذیت بشی بعد زایمانم اذیت بذشی همش درست اما حتما خدا یه جیز تو وجودت دیده تصمیم های قشنگی برات گرفته نقشه های قشنگی برات دیده اون بالایی تصمیم کرفته این بچه تپ این دنیا باشه و تو دست رد به خپاسته اپن بالایی نزن بگو خدایا حالا مه تو خواستی با این که من نمیخوام تسلیم اراده تو میشم منم ادمی بودم که اصلا بچه سوم نمیخواستم به یه دلیل خیلی مهم خیلی مهم اما وقتی قسمت شد و خدا خواست با همه ناراحتیم اصلا به از بین بردنش فکر نکردم من باید ذارو استفاده میکردم اما کفتم خدایا خودت خپاستی اکه بخوای نگرش میداری تا لحظه اخر که تو شکم بود اصلا حسی نداشتم اوایل فقط گریه اما همین که دنیا اومد عاشقش شدم و قدمش انقدر پر برکت بود برامون ا خدا میدونه و الان نمیدونی عاشقشم البته باباش قبل دنیا اومدنشم عاشقش بود عمیشه میگم خدایا بزرگیت رو شکر چقدر تو قشنگ میچینی بازم تصمیم با خودت اما اگه نکهش داشتی یه روز میفهمی چقدر خدا قشنگ برات جیده و عر روز شکرش میکنی که داریش یذدت بمونه

فاطمه نظر همسرت چیه؟؟؟؟بعد اینکه روحیت که خوبه انگار چه مشکلی داری مگه ؟؟؟

الهی بمیرم برا دلت 😭

نکن فاطمه ،بخدا پشیمون میشی
من اینکار و کردم و روزی هزار بار توبه کردم و تاوان سختی بابتش دادم
آسیب سقط به روح و جسمت هزار برابر بدتر از زایمان و داشتن یه فرشته معصومه

به نظرم قبل از هرکاری اول برو پیش یه روانشناس یا مشاور، تلفنی هم میتونی صحبت کنی، بعد از سقط خیلی روحیه ات بدتر میشه، تا آخر عمرت عذاب وجدان باهات میمونه

گلم نکن با شرایطی که گفتی احتمال باروریت دیگه کمه ها

به خودت ک نمیفروشن ...یا دکتر بده بهت یا آشنا داشته باشی
اگه. شرایطشو داری ک نگهدار

@food_babyy
🌱🌱کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر .💗💗💗.

نکن فاطمه جان گناه داره

چرا می خوای این کارو کنی عزیزم

انگار داروخانه هادارن باید اشنا باشه
اینجا خیلیا گرفتن یه سرچ کن پیداشون کن بپرس

سایتوتک
نمیدونم ازکجا

سوال های مرتبط

مامان ماهان 🩵ماهلین مامان ماهان 🩵ماهلین ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان آقا کیان مامان آقا کیان ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی
مامان دیاروتودلی🩵 مامان دیاروتودلی🩵 ۲ سالگی