قرصهای سفیدِ آخر بسته دارونما (بدون هورمون) هستند که فقط برای ادامه منظم مصرف گذاشته شدهاند. در روزهای مصرف قرصهای سفید معمولاً خونریزی ماهانه اتفاق میافتد.
سفیدا دارونمان.میخوری پریودیت تو همون دوره خوردن سفیدا هست.من دوتاش که میمونه پریود میشم.این سفیدا حالت نظم دهی دارن که یادت نره سروقت داروتو بخوری
سفیدارو. نباید بخوری
دکتر داروخونه به شوهرم گفته بود قرص آهنه
دارم میخورم
منشی گفت سفیدارو نخور
فقط زردا
سفیدا دارونمان
خاصیتی ندارن
من کیست تخمدان داشتم از این داده بود دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.