خانوما این قرص سفیده برا چیه
اسم قرص سیبل هستش

تصویر
۶ پاسخ

قرص‌های سفیدِ آخر بسته دارونما (بدون هورمون) هستند که فقط برای ادامه منظم مصرف گذاشته شده‌اند. در روزهای مصرف قرص‌های سفید معمولاً خونریزی ماهانه اتفاق می‌افتد.

سفیدا دارونمان.میخوری پریودیت تو همون دوره خوردن سفیدا هست.من دوتاش که میمونه پریود میشم.این سفیدا حالت نظم دهی دارن که یادت نره سروقت داروتو بخوری

سفیدارو. نباید بخوری

دکتر داروخونه به شوهرم گفته بود قرص آهنه

دارم میخورم
منشی گفت سفیدارو نخور
فقط زردا
سفیدا دارونمان
خاصیتی ندارن

من کیست تخمدان داشتم از این داده بود دکتر

سوال های مرتبط

مامان محمد حیدر مامان محمد حیدر ۳ سالگی
مامان درهان مامان درهان ۲ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه‌هام دنیامن مامان بچه‌هام دنیامن ۲ سالگی
مامان مارال مامان مارال ۳ سالگی
مامان کایان مامان کایان ۲ سالگی