بچها قرص مفنامیک اسید برا چیه؟

۳ پاسخ

مسکنه برای درد انقباضات رحمی تو پریودی

مسکن حساب میشه اگه یکی هم خون پریودیش زیادباشه میگن بخوره خونریزیش کم بشه

برای کاهش درد پریود و دندون درد

سوال های مرتبط

مامان درهان مامان درهان ۲ سالگی
مامان ماهان 🩵ماهلین مامان ماهان 🩵ماهلین ۲ سالگی