۱۶ پاسخ

درد که نه خونریزی رو کنترل میکنه

آره خوبه

اره خوبهه

ارهه من میخورم تاثیر داره

آره مفنامیک خوبه ولی خونریزی رو خیلی کم میکنه

عالیه مفنامیک اسید
عالیییی

ناپروکسن بخور و دمنوش بابونه و اسطوخودوس

اره بخور

هیوسین برای دلدرد خوبه

بله مفنامیک اسید برای درد پریود و یه کمی هم خونریزی رو کم میکنه من فقط با مفنامیک اسید آروم میشم؛ دکترم هم گفته مشکلی نداره و استفاده کن موقع پریود

آره فرق میکنه

آره گلی مفنامیک عالیه فقط خون ریزی کم میکنه

یه ژلوفن بخور حالا فعلا

ریلایف خوبه

اویشن و پونه و نبات بخور عالیع

کتورولاک عالیه

سوال های مرتبط

مامان بچه‌هام دنیامن مامان بچه‌هام دنیامن ۲ سالگی