۱۱ پاسخ

پسر منم رفلاکس داره ولی وقتی بردم دکتر یه بچه آورده بودن مثل پسر شما شیر از دماغش بیرون میزد دکتر بهش گفته بود رفلاکس داره من بهش شیر میدادم چند روز یکبار یهویی شیرو کامل بالا میآورد بردم دکتر دارو داد شیر خشک رو عوض کرد به خدا فقط دو قوطی ازاون شیر خشک جدید استفاده کردم خوب شد الان بالا نمیاره همون شیر خشک قبلاً رو هم استفاده میکنم توم ببر دکتر چیزی نیست الان همه بچه ها رفلاکس کولیک و زردی رو همه دارن فقط دیدی کوچیکن بالا میارن آدم خیلی ناراحتشون میشه

مال منم همینجوریه بعضی وقتا به پهلو بخوابونش
شیرشم کم کم بده تعداد دفعات زیاد بده

جا خوابشو شیب دار درست کن

شیرخشک به بچت میدی؟

سعی کن حداقل یه ربعی نزاریش زمین یکم هضم کنه شیرو

سطح شیب دار بخوابونش بچرو

زیرسرش یه کم بلندکن

بله رفلاکسه بعد اروغ یه ۱۰ دقیقه ای هم سرپا نگهش دار بعد بزار به پهلو رو سطح شیب دار بخوابه
به من دکتر اینارو گفت

سعی کن حتما به پهلو درازش بدی خدای نکرده تو خواب حس خفگی نگیره

اره رفلکس عزیزم

پسر منم همین طوره ارع رفلاکسه بیر دکتر هر چند که من بردم ولی هنوز خوب نشده
مواظبش باش تو خواب
دماغشم با پوار تمیز کن

سوال های مرتبط